İç eğitmen gelişim programlarında, son sekiz ayda 40’tan fazla kurumsal akademi ve eğitim birimi ile dijital dünyada iç eğitmenlerin yeni yol haritasını, rotasını belirledik. Bazen bu çalışmalara DIA – dijital içerik atölyeleri adını verdik, bazen de yeni adayların seçiminden (kendi videolarını çekerek başvurdular) eğitim kamplarına kadar anahtar teslim süreçler tasarladık.
Bu programlarda iki temel amacım vardı. Her gün gelişen dijital dünyanın güncel standartları kapsamında mevcut iç eğitmenlerin, iç eğitmen adaylarının, eğitim birimi uzmanlarının ve yöneticilerin yetişkin gelişiminde (androgojik formasyon ile) güncel yaklaşımları benimsemeleri, yeni düşünce yapısı, bilgiler, beceriler ve araçlar ile kendi dijital içeriklerini, eğitim videolarını ve sanal sınıflarını oluşturmaları ve elbette kurumun eğitim ihtiyaçlarını karşılamalarını amaçladım.
Programı elbette ihtiyaçlarınıza göre senkron / asenkron oturumlar ile farklı kurgularla tasarlıyorum.
Programın en önemli öğrenme noktasının, programın sonunda katılımcıların kendi hazırladıkları eğitimden bir seansı canlı olarak uygulamaları ve hem diğer katılımcılardan hem de benden aldıkları yazılı geribildirimde saklı olduğunu düşünüyorum.